- Tingimuste ülevaade
Need on selle lepingu tingimused, mille alusel müüme oma tooteid ja teenuseid (Tingimused). Mõnda meie toodet ja teenust pakutakse tarkvaralitsentside, piiratud litsentsimärkide kasutamise ja muude kirjalike lepingutingimuste alusel, mida te siit ei leia (täiendavad tingimused). Te leiate Täiendavad tingimused konkreetse hinnapakkumise soovite, meie kodulehel ja käsiraamatud lisatud meie toode või teenus. Samuti saate koopia meie klienditeeninduse osakonnast. Need tingimused koos meie pakkumise (kui see on olemas) ja Lisatingimused moodustavad lepingu meie (tarnijatena) ja teie (ostjana) toodete ja teenuste, kui teie tellimus on kinnitanud meile (tellimuse vastuvõtmine), kas saates sellise kinnituse kirjalikult või toote tarnimisega või muul viisil algatades hagi pakkuda taotluse. Leping sõlmitakse Teie ja KALSTEIN France SASi vahel, mis on kirjas meie eelarves, kinnitustellimustes või saatelehel. Kui lepingudokumentides sisalduvad mis tahes tingimused on omavahel vastuolus, anname neile järgmise prioriteedi: Tsitaat, Lisatingimused ja lõpuks need tingimused.
- Tarne, omand ja tellimus
2.1 Me tagame, et järgime Teie tellimuses toodud tarnekuupäeva, sõltuvalt saadavusest ja sellest, kas on võimalik kohaldada ka tootmisaegu. Mõningatel juhtudel, teeme osaline saadetised. Sellisel juhul saadame teile iga tarne kohta eraldi arved.
2.2 Kui olete tellimuse esitanud, ei saa seda enam tühistada. Kui teil on vaja kohaletoimetamise kuupäeva edasi lükata, oleks kasulik võtta ühendust klienditeenindusega, et kontrollida, kas teie saadetist saab ümber planeerida.
2.3 Müügitingimusi meie tooted on EXW meie rajatised. Tooted tarnitakse, kui need eemaldatakse meie rajatistest või me võtame need meie rajatistest kaubandusliku laevandusettevõttesse või õhuliinile. Sel hetkel, olete vastutav riske, mis tulenevad kaotsimineku või kahju. Kui mõni toode on saadetise ajal kadunud või kahjustatud, püüame aidata teil lahendada laevandusettevõtja probleemi. Me ei maksa impordi eest teie riigis. Teie vastutate selle eest. Omandiõigus toote läheb teile (välja arvatud juhul, tarkvara, kui omandiõigus säilib) pärast toote tarnitakse laevafirma või eemaldada meie rajatised
- Kontroll
3.1 Me tahame, et te saate meie toote heas seisukorras. Võite teavitada meid mis tahes kahjustatud või defektsete toodete tõttu tootmise defekt, võttes ühendust Klienditeeninduse jooksul 5 päeva jooksul alates toote. Kui võtate Customer Service'iga ühendust, anname teile juhised. Kui tooteid ei edastata 5 päeva jooksul, loetakse need aktsepteerituks.
- Hinnad
Hind tooteid ja teenuseid osutatakse teile, kui me teeme meie hinnapakkumisi teile. Kui me ei anna teile hinnapakkumisega hinda, on hind see, mis on teie riigi hinnakirjas teie tellimuse saamise ajal. Meie hinnad ei sisalda tasusid, tollimakse, maksumäärasid ega muid valitsuse makseid, mis võivad teie tellimusele kehtida. Kui see on kohaldatav, on teie kohustus nende eest maksta. Kui maksame, lisame need teie arvele. Samuti vastutab standard shipping ja käitlemise kulud, kui mõni. Me võtame need ka teie arvele. Kui soovite meie transpordipoliitika kohta rohkem üksikasju, helistage klienditeenindusse.
- Makse
Arve tuleb tasuda arvekuupäeval määratud valuutas. Iga tellimus on eraldi kanne ja te ei saa tasaarvestada ühe tellimuse tasumist teise. Kui Te viivitate tasumisega, ilma et see mõjutaks meie muid õigusi, võime tarne peatada või lepingu tühistada, lükata tagasi mis tahes tulevane tellimus ja nõuda hilinenud maksmist alates maksetähtajast kuni maksepäevani 1% kuus (12% aastas) või seadusega lubatud maksimaalne summa, kui see on väiksem. Te nõustute maksma selle hilinenud tasu meie taotlusel. Kui me otsime kogumise asutuse või advokaadi koguda tasumata raha, võime teilt selle eest ja sa pead nõustuma maksma kõik mõistlikud kulud, sealhulgas advokaaditasud.
6.Toote kasutamine ja piiramine
Sa pead kasutama toodet vastavalt meie juhiseid, mis on esitatud läbi kasutusjuhendid muud kui kasutaja on ainuisikuliselt vastutav kahju või rike ja kaotab toote garantii. Te olete ainuisikuliselt vastutav selle eest, et toote kasutusviis oleks kooskõlas seaduste, määruste ja valitsuse poliitikaga. Peate hankima kõik vajalikud load ja kinnitused, mida vajate. See on ainult teie kohustus tagada, et toode sobib teie konkreetse kasutamise.
- Seadmete ja paigaldusega seotud teenused
7.1 Kui ostate seadme, võime installida ja pakkuda teile asjakohast veebikoolitust, hooldust, remonti ja muid teenuseid, millega me selgesõnaliselt nõustume. Pakume ka iga-aastaseid teenindusplaane. Täpsema info saamiseks pöörduge klienditeenindusse.
7.2 Kui me paigaldame või teostame arvutiteenust vastavalt teie nõudmistele, on teie kohustus tagada seadme asukoht. Samuti on teie kohustus viia seade (lahti pakkida) paigalduskohas ja sobiva pinna all, kuhu see paigaldatakse, ning vältida täiendavat käitlemist. Me ei installeeri ega osuta ühtegi laboriseadme teenust 3. taseme bio-ohutuse laborites, kui ei ole eelnevalt kirjalikult kokku lepitud. Me ei installeeri ega osuta ühtegi teenust 4. taseme bio-ohutuse laborites.
- Piiratud garantii
8.1 piiratud seadmete garantii: Kui toote kohta esitatud teabel ei ole kirjalikku garantiid, et materjalidel ei ole defekte, ei kesta garantii kauem kui 12 kuud alates saadetise kuupäevast. Me garanteerime ainult seadmed, mida kasutatakse kooskõlas meie avaldatud kirjeldused, kui veetud. Me garanteerime, varuosad ostad koos meiega, et meil on paigaldatud või on paigaldatud ettevõte, et me oleme sertifitseeritud volitatud paigaldaja, on ilma oluliste defektide kolm kuud alates saadetise.
8.2 Erandid Meie garantii ei kehti defektide või tõrgete puhul, mis on põhjustatud (a) välistest allikatest, nagu lühised või ebaõige pinge või häkkerid; b) normaalne kulumine või murdumine; c) teile müüdavad „kasutatud“ tooted; d) kokkupuude sobimatute või kasutute kemikaalide või proovidega; (f) osad, mille garantii ei hõlma seadmete lisatingimusi; g) parandamine, muutmine, muutmine, paigaldamine, desinstallimine või transportimine kellegi teise poolt peale meie või meie volitatud isiku; h) mittenõuetekohane või üro heakskiidetud kõrvaldamine või kasutamine, hooldus, ladustamine või käitlemine, näiteks mitte järgides tegevusjuhiseid ja -juhiseid või -protokolle, tegutsemine väljaspool kehtestatud keskkonda või üro heakskiidetud tarkvara, materjalide või muude toodetega seotud toimingute spetsifikatsioonid ja kasutamine, i) väärkasutus või rikkumine, j) tarkvara ja liidese paigaldamine või seadmete kasutamine koos tarkvara või toodetega, mida me ei ole heaks kiitnud, j) hooletus, õnnetus või loodusteod. Me võime garantii kehtetuks tunnistada, kui te ei täida garantiitingimusi.
8.3 Garantii- ja lahendamisnõuete haldamine. Kui toode ei vasta meie garantiile, peate sellest Klienditeenindusele esimesel võimalusel kirjalikult teatama, kui garantiiaja jooksul ilmneb rike. Juhul, kui kaebus on esitatud õigeaegselt, parandame toote vastavalt klienditeeninduse poolt antud juhistele, kõik toote kolimisega seotud kulud tasub klient. Kui soovite esitada garantii rikkumise nõude, peate seda tegema 10 päeva jooksul teenuse lõppemisest.
8.4 Piirangud Meie garantiid on ainult teile, algne ostja ja te ei saa neid üle kanda. Igal juhul ei ületa meie vastutus toote või teenuse ostuhinda. Eespool nimetatud garantiid on eksklusiivsed ja me ei tee muid avaldusi ega garantiisid, kas kaudseid või otseseid, sealhulgas ilma piiranguteta kaudsele kaubanduslikule garantiile või mugavusele konkreetsel eesmärgil, mida ei täideta või mis tulenevad mis tahes toote või teenuse kasutamisest, olenemata sellest, kas see on loodud mis tahes eeskirjade või muude juriidiliste kohustuste või täitmise, läbirääkimiste või kaubandusliku kasutamise tõttu, kõik need on täielikult tagasi lükatud.
- Kolmandate isikute tooted
Me ei kinnita ega garanteeri kolmanda osapoole tooteid olete ostnud läbi ühe meie müügikanalite. Kui ostate toote kolmandalt osapoolelt, siis teavitame teid, et ostu sooritamist reguleerivad kolmanda osapoole lepingu tingimused. Sa peaksid otse nõu tootja toetust, garantiid ja kuidas esitada garantii kaebus.
- Kohandatud tooted
Kui esitate kohandatud toote ostutellimuse, kinnitate ja nõustute, et a) peate esitama kogu teile teadaoleva teabe mis tahes bioloogiliste, radioloogiliste või keemiliste ohtude kohta, mis on seotud teie poolt meile pakutavate materjalide käitlemise, transpordi, nendega kokkupuutumise ja muu kasutamisega, ning b) teil on õigus teha toote valmistamiseks vajalikku järjestust.
- Intellektuaalomand
11.1 Te tunnistate, et kõik meie toodete, teenuste ja kaubamärgiga seotud intellektuaalse omandi õigused teie ja meie vahel on üksnes meie omand. Ei ole õigust edasi müüa meie toodet või selle komponente, mis on selgesõnaliselt kokku lepitud mõju või takistus. Kui selgesõnaliselt sätestatud Lisatingimused, me ei anna meie toote kasutamine mis tahes kaubandusliku taotluse, sealhulgas, ilma piiranguteta, tootmise, kvaliteedikontrolli või kaubandusliku teenuseid nagu aruandlus oma maksetegevuse või mis tahes muus vormis tasu. Kui teil on vaja kasutada meie toodete kaubanduslikke õigusi (sealhulgas õigust määrata teenustasusid), võtke palun ühendust meie litsentsimisosakonnaga aadressil . Oma toote kasutamise laiendamiseks väljapoole lepingukeskkonda on ainult teie kohustus omandada lisaks sellisele kasutamisele ka mis tahes intellektuaalomandi õigused (täiendavad õigused). Miski lepingus ei piira meie võimet jõustada oma intellektuaalomandiõigust.
11.2 Seoses protsesside, meetodite või sünteesiga, mis on seotud kohandatud toodetega, on mis tahes leiutis (patent või mõni muu leiutis), avastused, täiustused, andmed, teadmised või mis tahes muu tulemus, mis on loodud, välja töötatud või loodud meie poolt või meie jaoks või koos meiega, ja jääb meie ainsaks ja eksklusiivseks intellektuaalseks omandiks ning te edastate ja määrate meile kõik oma õigused, tiitli ja huvid ning sellised kulud, et kindlustada ja registreerida meie õigused sellises intellektuaalses omandis.
11.3 Te ei tohi müüa, liisida, hüpoteegiga üle anda ega loovutada ühtegi instrumenti, millel on teie tööks või muuks kasutuseks tarkvara või mis seda vajab, välja arvatud juhul, kui eemaldate või desinstallite tarkvara jäädavalt. Meie toodete tarkvaralitsentsid ei ole ülekantavad.
12. Vastutuse piirangud
12.1 Seadusega lubatud maksimaalses ulatuses ei vastuta me ühegi õigusliku teooria (sealhulgas, kuid mitte ainult lepingu, hooletuse, objektiivse vastutuse kahjude või mis tahes garantii) alusel mis tahes kaudse, erilise, juhusliku, hoiatava kahju eest (sealhulgas, kuid mitte ainult, katvuskulud, kasumi kaotus, andmete kaotus, äritegevuse kaotus, rahaline kaotus või sissetuleku kaotus), mida võite käesoleva lepingu alusel toime panna või mis võivad tekkida seoses mis tahes toote või teenuse lepinguga, mis on piiratud toote või teenuse ostmisel makstud summaga.
12.2 Kohaletoimetamise kuupäevad ja kellaajad on ainult hinnangulised ja me ei vastuta (lepingu, kuriteo, kahju või mis tahes muu) hilise kohaletoimetamise põhjustatud mis tahes kaotuse, kulu, nõude või kahju eest.
- Ekspordikontroll
Tooted ja teave, mida meilt saate, on piiratud kohaliku ekspordikontrolli seaduste ja määrustega Prantsusmaal ja Euroopa Liidus. Te ei tohi müüa, eksportida, reeksportida, üle anda, kõrvale suunata või muul viisil teie käsutuses otseselt või kaudselt, et teave toote (sealhulgas tooted, mis on saadud meie tooted või teavet) mis tahes keelatud sihtkoht, üksus või isik. Prantsusmaa või Euroopa Liidu õigusnormidega.
- Kogu leping
14,1 Leping kujutab endast kogu teie ja meie vahelist lepingut seoses toodete ja teenustega, mida pakume teile, ning toimub mis tahes muu meie vahel eelnevalt sõlmitud lepingu (kas kirjaliku või suulise) alusel. Kõik muud selle täiendavad või erinevad tingimused, mida võite meile anda, on alternatiivne materjal ja me lükkame selle tagasi. Meie toodete müümise ja teenuste osutamise pakkumine on lepingu tingimuste kohaselt selgelt piiratud. Kui esitate toodete ja teenuste ostmiseks ostutellimuse ja muu dokumendi, sõltumata sellest, kas vastate hinnapakkumisele või mitte, loetakse, et võtate lepingu vastu, välja arvatud a) mis tahes muud tingimused, mis meile ilmuvad või mis on meile edastatud, ja b) mis tahes leping, mis on soovitatud lepingu täitmise, läbirääkimiste, kasutamise või kaaseelsete lepingute ajal.
14.2 Jätame endale õiguse neid tingimusi igal ajal muuta. Mis tahes muudatused nendes tingimustes ei kehti meie vahel sõlmitud lepingule mis tahes tellimuse kohta, mis on saadud enne lepingu muutmist. Viimase läbivaatamise kuupäeva leiate nende tingimuste lõpust.
- Mitmesugused
15.1 Me ei vastuta oma käesolevast lepingust tulenevate kohustuste mittetäitmise eest ulatuses, mis on põhjustatud asjaoludest, mille üle meil puudub ratsionaalne kontroll. Teatud olukordades võime kasutada oma head otsustusvõimet ja seejärel pakkuda toodete õiglast jaotamist klientide vahel.
15.2 Meie suutmatus teostada mis tahes õigust käesoleva lepingu alusel ei ole loobumine meie õigustest nõuda teie lepingulise rikkumise eest hüvitist ega ole loobumine mis tahes järgnevast rikkumisest. Kui mõni lepingu säte või osa on pädeva kohtu poolt kehtetuks tunnistatud või jõustamatuks tunnistatud, ei mõjuta selline puue või kohaldamatus lepingu teisi sätteid. Peale teie ja meie ei saa keegi sellest lepingust tulenevaid õigusi. Need pealkirjad on ainult mugavuse huvides ja neid ei kasutata nende terminite tõlgendamiseks.
15.3 Te nõustute hoidma konfidentsiaalsena kõik avaldamata tehnilised andmed (sh hinnad, ilma piiranguteta) või juhised (sh geenijärjestused, logod või järjestused), mis on saadud meilt arutelude, läbirääkimiste ja muu meievahelise suhtluse tulemusena seoses meie toodete või teenustega.
- Valitsusseadused
Leping ja selle täitmine on reguleeritud Euroopa Liidu õigusega, arvestamata õigusega vastuolus olevat sätet. Selle lepingu suhtes ei kohaldata ÜRO konventsiooni rahvusvaheliste kaupade müügilepingute kohta.