1. Tingimuste ülevaade

Need on lepingu tingimused, mille alusel me oma tooteid ja teenuseid müüme (Tingimused). Mõned meie tooted ja teenused on saadaval tarkvaralitsentside, piiratud litsentsimärgi kasutamise ja muude kirjalike lepingutingimuste alusel, mida te siit ei leia (lisatingimused). Täiendavad tingimused leiate konkreetsest teie küsitud hinnapakkumisest, meie veebisaidilt ja meie toote või teenusega kaasasolevatest juhenditest. Koopia saate ka meie klienditeeninduse osakonnast. Need tingimused koos meie pakkumise (kui see on olemas) ja lisatingimustega moodustavad lepingu meie (tarnijatena) ja teie (ostjana) toodete ja teenuste vahel, kui oleme teie tellimuse kinnitanud (tellimuse vastuvõtmine), kas sellise kirjaliku kinnituse saatmisega või toote kohaletoimetamisega või muul viisil taotluse kohaletoimetamiseks toimingu algatamisega. Leping on teie ja KALSTEIN France SASi vahel, mis on märgitud meie eelarvele, kinnitustellimustele või saatelehel. Kui lepingudokumentides sisalduvad tingimused on vastuolus, anname neile järgmise prioriteedi: pakkumine, lisatingimused ja lõpuks käesolevad tingimused.

    1. Kohaletoimetamine, omamine ja tellimine

2.1 Tagame, et järgime teie tellimuses märgitud tarnekuupäeva olenevalt saadavusest ja tootmisaegadest. Mõnel juhul teostame osalisi saadetisi. Kui see juhtub, saadame teile iga tarne kohta eraldi arved.

2.2 Kui olete tellimuse esitanud, ei saa seda tühistada. Kui teil on vaja tarnekuupäeva edasi lükata, oleks kasulik võtta ühendust klienditeenindusega, et kontrollida, kas teie saadetist saab ümber ajastada.

2.3 Meie toodete müügitingimused on meie rajatistes EXW. Tooted tarnitakse, kui need meie rajatistest eemaldatakse või kui me viime need oma rajatistest kaubalaevandusettevõttele või lennuliinile. Siinkohal vastutate kaotsiminekust või kahjust tulenevate riskide eest. Kui mõni toode läheb saatmise ajal kaotsi või kahjustub, püüame aidata teil probleemi laevafirmaga lahendada. Me ei maksa impordi eest teie riigis. Sina vastutad selle eest. Toote omandiõigus läheb teile üle (välja arvatud tarkvara puhul, kui omandiõigus säilib) pärast toote tarnimist laevandusettevõttele või meie rajatistest eemaldamist.

    1. Ülevaatus

3.1 Soovime, et saaksite meie toote heas seisukorras. Te võite meid teavitada tootmisdefektist tingitud kahjustatud või defektsetest toodetest, võttes ühendust klienditeenindusega 5 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Kui võtate ühendust klienditeenindusega, anname teile juhised. Kui 5 päeva jooksul ei teatata, loetakse tooted vastuvõetuks.

    1. Hinnad

Toodete ja teenuste hind antakse teile siis, kui teeme teile hinnapakkumise. Kui me hinda koos pakkumisega ei anna, on hind see, mis on teie riigi hinnakirjas tellimuse kättesaamise ajal. Meie hinnad ei sisalda tasusid, tollimakse, maksumäärasid ega muid valitsuse makseid, mis võivad teie tellimusele kehtida. Kui see on asjakohane, vastutate nende eest tasumisel. Kui maksame need, lisame need teie arvele. Samuti vastutab ta standardsete saatmis- ja käsitsemiskulude eest, kui neid on. Samuti võtame need teie arvele. Kui soovite meie transpordipoliitika kohta lisateavet, helistage klienditeenindusse.

    1. Makse

Peate arve tasuma arve kuupäeval määratud valuutas. Iga tellimus on eraldi tehing ja ühe tellimuse tasumist ei saa teisega tasaarvestada. Kui viivitate maksmisega, ilma et see mõjutaks meie muid õigusi, võime tarnimise peatada või lepingu üles öelda, lükata tagasi kõik tulevased tellimused ja võtta tasu hilinenud makse eest, alates maksetähtpäevast kuni maksepäevani 1 protsent kuus (12 protsenti). aastas) või kui vähem, siis seadusega lubatud maksimumsumma. Nõustute meie nõudmisel seda viivist tasuma. Kui otsime tasumata raha sissenõudmiseks inkassofirmat või advokaati, võime teilt selle eest tasu võtta ja te peate nõustuma tasuma kõik mõistlikud kulud, sealhulgas advokaaditasud.

6. Toote kasutamine ja piiramine

Peate kasutama toodet vastavalt meie juhistele, mis on antud kasutusjuhendi kaudu, välja arvatud kasutaja, kes vastutab ainuisikuliselt kahjustuste või rikete eest ja kaotab toote garantii. Teie vastutate ainuisikuliselt selle eest, et toote kasutamise viis järgiks seadusi, määrusi ja valitsuse poliitikat. Peate hankima kõik vajalikud load ja kinnitused, mida vajate. Ainult teie vastutate selle eest, et toode oleks teie konkreetseks kasutuseks sobiv.

    1. Seadmete ja paigaldusega seotud teenused

7.1 Seadme ostmisel võime installida ja pakkuda teile sobivat veebipõhist koolitust, hooldust, remonti ja muid teenuseid, millega me selgesõnaliselt nõustume. Pakume ka iga-aastaseid teenindusplaane. Lisateabe saamiseks võtke ühendust klienditeenindusega.

7.2 Kui paigaldame või teostame arvutiteenust vastavalt teie nõudmistele, on teie kohustus tagada seadme asukoht. Samuti on teie kohustuseks seadet teisaldada (lahti pakkida) paigalduskohas ja sobiva pinna alla, kuhu see paigaldatakse, ning vältida täiendavat käsitsemist. Me ei paigalda ega teosta 3. taseme bioohutuslaborites mingeid laboriseadmete teenuseid, kui see pole eelnevalt kirjalikult kokku lepitud. Me ei paigalda ega osuta 4. taseme bioohutuslaborites mingeid teenuseid.

    1. Piiratud garantii

8.1 Seadmete piiratud garantii: välja arvatud juhul, kui tooteteabe kohta on kirjalik garantii, garanteerime, et seadmel ei esine materjali defekte, garantii ei kesta kauem kui 12 kuud alates tarnekuupäevast. Garanteerime ainult neid seadmeid, mida kasutatakse tarnimisel meie avaldatud spetsifikatsioonide kohaselt. Meie juurest ostetud varuosadele, mille oleme paigaldanud või mille on paigaldanud meie volitatud paigaldaja sertifitseeritud ettevõte, tagame kolme kuu jooksul alates tarnekuupäevast materjalidefektideta.

8.2 Erandid. Meie garantii ei kehti defektidele või riketele, mis on põhjustatud (a) välistest allikatest, nagu lühised, vale pinge või häkkerid; b) tavaline kulumine või purunemine; (c) teile müüdud „kasutatud” tooted; (d) kokkupuude sobimatute või tulutute kemikaalide või proovidega; (f) osad, mis on varustuse lisatingimuste kohaselt garantiist välja jäetud; (g) remont, muutmine, muutmine, paigaldamine, desinstallimine või transportimine kellegi teise poolt peale meie või meie volitatud isiku; (h) ebaõige või heakskiitmata kõrvaldamine või kasutamine, hooldus, ladustamine või käsitsemine, näiteks kasutusjuhiste ja juhiste või protokollide mittejärgimine, töötamine väljaspool kehtestatud keskkonda või spetsifikatsioonid ja toimingute kasutamine heakskiitmata tarkvara, materjalide või muude toodetega; (i) väärkasutamine või rikkumine, (j) tarkvara ja liidese installimine või meie poolt heakskiitmata tarkvara või toodetega kombineeritud seadmete kasutamine, (j) hooletus, õnnetus või loodustegevused. Kui te ei järgi garantiitingimusi, võime teie garantii kehtetuks tunnistada.

8.3 Garantii- ja lahendusnõuete haldamine. Kui toode ei vasta meie garantiile, peate sellest esimesel võimalusel kirjalikult teavitama klienditeenindust, kui leiate garantiiaja jooksul rikke. Juhul, kui toote kohta on pretensioon esitatud õigeaegselt, parandame toote vastavalt meie Klienditeeninduse juhistele, toote teisaldamise kulud tasub klient. Kui soovite esitada garantii rikkumise nõude, peate seda tegema 10 päeva jooksul pärast teenuse lõppemist.

8.4 Piirangud. Meie garantiid on ainult teile, algsele ostjale, ja te ei saa neid üle kanda. Igal juhul ei ületa meie vastutus toote või teenuse ostuhinda. Eespool mainitud garantiid on eksklusiivsed ja me ei anna mingeid muid kaudseid ega otseseid kinnitusi ega garantiisid, sealhulgas ilma piiranguteta kaudse kaubandusliku garantii või mugavuse osas konkreetsel eesmärgil, mida ei ole täidetud või mis tuleneb mis tahes toote või teenuse kasutamisest, olenemata sellest, kas need on loodud mis tahes määruste või muude juriidiliste kohustuste või esituse, läbirääkimiste või ärilise kasutamise tõttu on need kõik täielikult tagasi lükatud.

    1. Kolmandate osapoolte tooted

Me ei toeta ega garanteeri kolmandate osapoolte tooteid, mille olete mõne meie müügikanali kaudu ostnud. Kui ostate toote kolmandalt osapoolelt, teavitame teid, et seda ostu reguleerivad kolmanda osapoole lepingu tingimused. Peaksite otse pöörduma tootja toe, garantiide ja garantiikaebuse esitamise poole.

    1. Kohandatud tooted

Kui esitate kohandatud toote ostutellimuse, kinnitate ja nõustute, et (a) peate esitama kogu teile teadaoleva teabe mis tahes bioloogiliste, radioloogiliste või keemiliste riskide kohta, mis on seotud toote käsitsemise, transportimise, kokkupuute ja muu kasutamisega. materjalid, mida te meile esitate, ja (b) teil on õigus teostada tootmisjada, mida toote valmimiseks vajate.

    1. Intellektuaalne omand

11.1 Te tunnistate, et kõik meie toodete, teenuste ja kaubamärgiga seotud intellektuaalomandi õigused teie ja meie vahel on ainult meie omand. Puudub õigus meie toodet või selle komponente edasi müüa, kui see on kaudselt või takistavalt sõnaselgelt kokku lepitud. Välja arvatud juhul, kui lisatingimustes on sõnaselgelt sätestatud, ei paku me oma toote kasutamist üheski ärilises rakenduses, sealhulgas, kuid mitte ainult, tootmises, kvaliteedikontrollis või kommertsteenustes, nagu teie maksetoimingute aruandlus või mis tahes muu tasu. Kui teil on vaja kasutada meie toodete kaubanduslikke õigusi (sealhulgas õigust määrata teenustasusid), võtke ühendust meie litsentsiosakonnaga aadressil . Toote kasutamise laiendamiseks väljaspool lepingukeskkonda vastutate ainuisikuliselt teie intellektuaalomandi õiguste hankimise eest lisaks sellisele kasutamisele (lisaõigused). Miski lepingus ei piira meie võimet oma intellektuaalomandi õigusi jõustada.

11.2 Seoses kohandatud toodetega seotud protsesside, meetodite või sünteesiga, mis tahes leiutistega (patent või mis tahes muu), avastustega, täiustustega, andmetega, teadmistega või mis tahes muu tulemusega, mis on meie poolt või meie jaoks või sellega seoses loodud, välja töötatud või loodud meiega on ja jääb meie ainsaks ja eksklusiivseks intellektuaalomandiks ning te annate meile üle ja loovutate kõik oma õigused, omandiõiguse ja intressid ning sellised kulud, et tagada ja registreerida meie õigusi sellisele intellektuaalomandile.

11.3 Te ei tohi müüa, rentida, hüpoteekida, üle anda ega loovutada ühtegi instrumenti, millel on teie tööks või muuks kasutamiseks tarkvara või mis vajab tarkvara, välja arvatud juhul, kui te tarkvara jäädavalt eemaldate või desinstallite. Meie toodete tarkvaralitsentse ei saa edasi anda.

    1. Vastutuse piirangud

12.1 Seadusega lubatud maksimaalses ulatuses ei vastuta me ühegi õigusteooria alusel (sealhulgas, ilma lepinguga piiranguteta, hooletus, objektiivne vastutus kahjude eest või mis tahes garantii) mis tahes kaudse, erilise, juhusliku, näitliku kahju eest (sealhulgas , kuid mitte ainult, katvuskulud, saamata jäänud kasum, andmete kadu, äritegevuse kaotus, rahaline kahju või saamata jäänud tulu), mille võite selle lepingu alusel kohustada või mis võivad tekkida seoses mis tahes toote- või teenuselepinguga, mis on piiratud toote või teenuse ostmise eest makstud summa.

12.2 Tarnekuupäevad ja -ajad on ainult hinnangulised ning me ei vastuta (lepingus, kuriteos, kahjus või mis tahes muus) hilinenud kohaletoimetamisest põhjustatud kahjude, kulutuste, nõuete või kahjude eest.

    1. Ekspordi kontroll

Meilt saadavad tooted ja teave on piiratud Prantsusmaa ja Euroopa Liidu kohalike ekspordikontrolli seaduste ja määrustega. Te ei tohi seda teabetoodet (sealhulgas meie toodetest või teabest tuletatud tooteid) müüa, eksportida, reeksportida, üle kanda, suunata ega muul viisil otseselt ega kaudselt enda käsutusse anda ühelegi keelatud sihtkohta, üksusele või isikule. Prantsusmaa või Euroopa Liidu seaduste ja määrustega.

    1. Kogu leping

14,1 Leping kujutab endast kogu teie ja meie vahelist kokkulepet seoses teile pakutavate toodete ja teenustega ning sõlmitakse mis tahes muul meievahelisel eelneval kokkuleppel (kas kirjalikul või suulisel). Kõik muud selle täiendavad või erinevad tingimused, mille võite meile esitada, on alternatiivmaterjal ja me lükkame selle tagasi. Meie pakkumine toodete müümiseks ja teenuste osutamiseks on lepingutingimustega selgelt piiratud. Kui esitate toodete ja teenuste ostmiseks ostutellimuse ja muu dokumendi, olenemata sellest, kas vastate hinnapakkumisele või mitte, siis loetakse, et nõustute lepinguga, välja arvatud (a) mis tahes muud tingimused, mis ilmuvad või tarnitakse meile ja (b) mis tahes kokkuleppele, mis on soovitatud täitmise, läbirääkimiste, kasutamise või samaaegse lepingu käigus.

14.2 Jätame endale õiguse neid tingimusi igal ajal muuta. Nende tingimuste mis tahes muudatused ei kehti meie vahel sõlmitud lepingu suhtes, mis käsitleb enne lepingu muutumist saadud tellimusi. Viimase läbivaatamise kuupäeva leiate nende tingimuste lõpust.

    1. Eri

15.1 Me ei vastuta oma käesolevast lepingust tulenevate kohustuste täitmata jätmise eest ulatuses, mis on põhjustatud meist sõltumatutest asjaoludest. Teatud olukordades võime kasutada oma head otsustusvõimet ja pakkuda seejärel oma klientide vahel toodete õiglast jaotamist.

15.2 Meie suutmatus kasutada käesolevast lepingust tulenevaid õigusi ei tähenda loobumist meie õigustest kahju hüvitamiseks teie lepingu rikkumise tõttu ega loobu mis tahes hilisemast rikkumisest. Kui mis tahes lepingu säte või osa loetakse kehtetuks või jõustamatuks mis tahes pädeva jurisdiktsiooni kohus, ei mõjuta selline puue või kohaldamatus lepingu teisi sätteid. Kellelgi peale teie ja meie ei ole selle lepingu alusel mingeid õigusi. Need pealkirjad on mõeldud ainult mugavuse huvides ja neid ei kasutata nende terminite tõlgendamiseks.

15.3 Nõustute hoidma konfidentsiaalsena kogu avaldamata tehnilist teavet (sealhulgas hinnad, piiranguteta) või juhiseid (sealhulgas geenijärjestused, logod või järjestused), mis on meilt saadud meie toodete või teenustega seotud arutelude, läbirääkimiste ja muu suhtluse tulemusena.

    1. Valitsuse seadused

Lepingule ja selle täitmisele kohaldatakse Euroopa Liidu seadusi, arvestamata seadusega vastuolus olevaid sätteid. Ühinenud Rahvaste Organisatsiooni rahvusvaheliste kaupade müügilepingute konventsioon sellele lepingule ei kehti.